my cez

Ești client CEZ Vânzare? Experimentează ușurința gestionării contului tău cu aplicația My CEZ!

Cu aplicația mobilă My CEZ, gestionarea contului tău de client CEZ Vânzare devine mai simplă și mai eficientă ca niciodată. Oricând, oriunde, toate informațiile de care ai nevoie sunt la îndemâna ta, cu doar câteva click-uri.

Într-o societate în continuă evoluție, digitalizarea reprezintă cheia pentru o comunicare mai eficientă și o experiență personalizată. My CEZ este răspunsul la această nevoie, oferindu-ți posibilitatea de a gestiona rapid și ușor toate aspectele legate de contractul tău de energie și/ sau gaze naturale.

Este timpul să faci cunoștință cu partenerul tău digital în administrarea contului CEZ Vânzare!

Prioritizând nevoile clienților săi, furnizorul CEZ Vânzare a fost întotdeauna la înălțimea așteptărilor, oferind soluții și servicii moderne și flexibile, care să le facă viața mai ușoară. În acest context, furnizorul pune la dispoziție partenerul digital care facilitează comunicarea dintre furnizorul CEZ Vânzare și clienții săi: aplicația My CEZ.

My CEZ, aplicația mobilă de la CEZ Vânzare, vine cu un design simplificat și intuitiv, oferind o paletă de funcționalități avansate menite să economisească timp și energie pentru clienții săi.

Iată câteva dintre facilitățile oferite de aplicație:

  • Transmiterea indexului autocitit: Cu My CEZ, clienții pot transmite ușor indexul autocitit, având garanția că factura reflectă cu exactitate consumul de energie realizat.
  • Acces la facturile de energie și gaze naturale: Utilizatorii pot vizualiza și descărca facturile lor direct din aplicație.
  • Gestionarea mai multor locuri de consum: Prin intermediul aplicației, clienții pot obține o imagine de ansamblu asupra tuturor contractelor. Concret, pot să verifice detalii contractuale, perioade de facturare și alte informații relevante, contribuind la o mai mare transparență și înțelegere a contractelor lor de energie electrică și gaze naturale.
  • Verificarea situației plăților și a restanțelor: Cu ajutorul aplicației, clienții pot verifica ușor dacă plățile au fost efectuate la timp. Astfel, vor fi mereu la curent cu situația plăților și pot lua măsuri corespunzătoare în cazul unor eventuale restanțe.
  • Realizarea plăților aferente facturilor: Clienții pot efectua ușor plățile pentru facturile lor direct prin aplicație, eliminând necesitatea de a recurge la alte modalități de plată.

De asemenea, aplicația My CEZ oferă posibilitatea de a adresa întrebări sau a solicita informații cu privire la produsele și serviciile oferite de furnizor.

Cu My CEZ, gestionarea contului de client CEZ Vânzare devine o experiență mai ușoară și mai prietenoasă, contribuind la creșterea satisfacției și încrederii în furnizorul de energie.

CEZ Vânzare – un furnizor de energie electrică care se aliniază nevoilor clienților!

Cu un portofoliu variat de servicii, CEZ Vânzare este un partener de încredere în asigurarea necesităților energetice ale clienților săi, contribuind la o experiență pozitivă și la construirea unei relații durabile cu aceștia.

În plus, website-ul www.cezinfo.ro reprezintă o resursă valoroasă pentru clienți, oferindu-le acces la cele mai actualizate și relevante informații din domeniu. Astfel, clienții se pot informa despre subiecte precum energia regenerabilă, plafonarea energiei electrice și a gazelor, eficiență energetică și alte subiecte relevante pentru ei.

Această resursă le permite clienților să fie bine informați și să facă alegeri înțelepte în ceea ce privește serviciile energetice, contribuind la o experiență mai satisfăcătoare.

Scroll to Top